sobota, 20 kwietnia 2013

...


Witajcie,
niestety nie przynoszę dobrych wieści, gdyż rozdział nie pojawi się w najbliższym czasie. Chciałam stworzyć coś, co będzie się podobać czytelnikom, jak i mnie. Chciałam być dumna z tego opowiadania, a wychodzi kompletne dno. Miałam nadzieję, że wciągnie mnie chociaż ta historia, do której jestem naprawdę przywiązana, choć tak rzadko dodaję rozdziały – i tak marnej jakości. Wprawdzie mam napisany rozdział, niestety nie tak jak chciałam. To co napisałam dotychczas nie sprawia, że jestem zachwycona. Postanowiłam zrobić korektę.
Inni sobie pomyślą; co? Jak to korektę? Co ona planuje? Już Wam mówię, chodzi o dokładne poprawienie, napisanie od zera opowiadania. Wiele rzeczy się zmieni, wszystko pójdzie innym szlakiem, mam tylko nadzieję, że mi się uda, bo zapał i chęci mam! Zacznę od razu pisać po testach, przez które będę przechodzić w przyszłym tygodniu.
To co dotychczas napisałam zostanie, jako dowód, że cokolwiek w ogóle napisałam. Mam nadzieję, że się nie poddam. Do tego muszę się wyrobić przed zakończeniem roku, więc chyba nie będzie tak źle. Obiecuję, że prolog pojawi się za dokładny tydzień, czyli 26.04.2013 roku, a może nawet w ten weekend? Nie jestem pewna, ale plany i wszystko inne mam. Heh, tymczasem mam nadzieję, że będziecie nadal ze mną.
Praktycznie wszystko mam rozplanowane, ale nieco może się zmienić. Mam nadzieję, że wyjdzie mi to na lepsze, gdyż chcę stworzyć coś z czym rozstać się nie będę mogła. ;>

Do zobaczenia Słoneczka! <3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz